Motto

Säästäminen ei ole ahneutta vaan se tekee hyvää - sinulle ja muille

perjantai 27. huhtikuuta 2012

Tämän askeleen maali häämöttää

Sain tässä taas kasaan yhden miniaskeleen eli 160 euroa. Nyt alkaa näyttämään siltä että ennen kesää minulla olisi mahdollista päästä tässä tuplaushommassani seuraavalle portaalle eli askelmalle 20. Eli sen jälkeen enää vaivaiset kahdeksan askelmaa ja minulla on miljoona kasassa. 20 takana ja vain 8 edessä - on tämä helppoa!

Onneksi osaan sen verran laskea, että en edes haaveile miljoonasta, mutta omaa etenemistä on silti kiva jotenkin seurata. Ainakin tähän asti tämä tuplausmalli välitavoitteineen on ollut siihen oivallinen juttu.

Aikaisemmin aloittamani pääsymaksu työpaikalle on oikeasti ollut positiivisen säästämisen suhteen huippujuttu. Vaikka itse kutakin ottaa aina välillä päähän mennä töihin niin tämä kolikon pudottaminen purkiin työpäivän alussa on tehnyt minulle hyvää. Ymmärrän nyt sen kuinka kiitollinen minun pitää olla siitä että minulla on töitä. Valitettavasti näin ei ole kaikilla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti